Pagina's

donderdag 28 augustus 2014

SU-per Challenges #52: Sketch en VERLOTING!

Hoi hoi!

Kennen jullie dat gevoel? Heerlijk frutselen en freubelen met nieuwe goodies, en dat je dan weer een kaartje af hebt waar je blij van wordt? Haha. Dat is het geval met dit kaartje. Ik was een beetje laat met mijn bijdrage voor de SU-per Challenge van deze week. Ik heb nl ook héél véél andere dingen te doen (morgen sta ik op de zomermarkt in Ugchelen!). Toen "moest" het kaartje voor SU-per er nog even tussen door gisteravond en dat ging natuurlijk helemaal fout. 
Maar vanmiddag ben ik er weer even voor gaan zitten en met wat proberen, schuiven en stempelen is dit kaartje geboren. 

Papier: Crumb Cake, Pear Pizzazz, Soft Sky, Whisper White
Inkt: Pear Pizzazz, Hossy Meadow, Cherry Cobbler, Whisper White
Stempels: Festival of Trees, Four the Season (retired)
Acc: sponsjes, hearts and stars decorative masks, Tree Punch, Natural and Old Olive Two Tone Trim, Lucky Stars Textured Imp;ressions Embossing Folder, Basic Pearls, Chocolate Chip Marker

Hieronder zie je dat ik ook de vorm onder de boompjes heb geëmbost:


Ik ben dol op alle nieuwe dingen die ik in dit kaartje gebruikt heb. De sterren masks: je legt dit op je papier en sponst met inkt er over heen. Daardoor krijg je de witte sterretjes op de basiskaart. De sterren embossinfolder, het dikke twine, en niet te vergeten de superleuke boompjes met bijpassende pons!

En weet je wat nog leuker is?

Jullie kunnen vanaf vandaag ook deze leuke dingen bestellen!! De Herfst/Winter catalogus gaat vandaag LIVE voor klanten!! 

Je kunt de catalogus (voor zover je die nog niet hebt) HIER online bekijken!

Je kunt je bestelling doorgeven voor 31 augustus via mail, dan neem ik die mee in mijn verzamelbestelling van 1 september! En: bij een totaal aan verzamelbestellingen van €100,- verloot ik de nieuwe, exclusieve stempelset Good Greetings!!


En, vergeet niet mee te doen met deze gave Sketch Challenge he! Je kunt HIER het blog vinden!

Bedankt voor je bezoekje, Lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kerst kaart,
    en zeker leuk die geëmboste sterretjes ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna,
    het is een heel leuke kaart! En dat terwijl je eigenlijk in tijdnood was. Blijkbaar presteer je goed als je weinig tijd hebt ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een hele leuke kerstkaart.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LOVE what you've done with the stars Erna! A gorgeous card! Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!