Pagina's

donderdag 21 augustus 2014

Whoohoo, Kerst in Augustus!

Hoi hoi!

Het wordt hier steeds gekker, ik heb mijn eerste kerstkaart gemaakt!! Hoe gek dat is? Nou, meestal denk ik dat ik nog zeeën van tijd heb en schuif het maken van de kerstkaarten lekker vooruit. En dan in november denk ik, ach, ik heb nog een paar weken. En dan ineens is het december en vallen de eerste kaarten op mijn mat. En dan raak ik toch wel een beetje in paniek... want ik moet dan nog beginnen! 

Met het in de bus vallen van de Najaars/Winter Catalogus (welke 28 augustus ingaat voor klanten!) begon het bij mij toch al wel te kriebelen en ik dacht, kom, laat ik eens wat proberen :-) En laat ik nu zomaar mijn eerste deur in elkaar gezet hebben LOL. Dit soort kaartjes heb ik (en jullie ook denk ik) in de afgelopen jaren vaker gezien en altijd dacht ik, zo'n kaartje wil ik ook nog eens maken. Met deze leuke krans moest dat wel lukken dus, taadaaa:


Zo'n deur kun je natuurlijk prachtig maken met de "Hardwood" achtergrond stempel :-)

enneh, psst, zie je dat papier op de achtergrond?? Dat is nieuw design papier!!! Mooi he? 
Er zitten nog véél meer mooie papiertjes in dat pakket! 

morgen heb ik nog wat kerstigs voor jullie (is dat een woord? nee he? haha)

Voor nu bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en?


7 opmerkingen:

  1. Lekker eenvoudig, niet te veel poespas. Super leuk gemaakt. Ik vind het altijd heel mooi om al die mooie handmade kerstkaartjes te zien, maar zelf is het eigenlijk niet zo mijn ding.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een hele gave kerst kaart, nu je eenmaal begonnen bent
    zullen er vast wel meerdere volgen ☺
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, ik ben zo benieuwd naar de nieuwe kerst stempels.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart!
    De vorm van een deur....ik had het laatst ook gedaan....het ontstond opeens en was wel grappig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en leuk kaartje! En ik vind kerstig wel een leuk woord. Vast niet goed Nederlands, maar iedereen begrijpt wat je bedoelt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mij de eerste keer dat ik een deur-kaartje zie. Errug leuk. En nu meer kerstige kaartjes want er staan zoveel mooie stempes in de catalogus. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!