Pagina's

zondag 28 september 2014

25 year anniversary!

Hoi hoi!

Wij (Jacco en ik) waren gisteren 25 jaar getrouwd! Wat een tijd he? 
Wij werden gisteren ochtend verrast door onze (schoon)familie door een ontbijt inclusief familie!

Reuze leuk en gezellig! 

Voor ons feestje dat we gisteravond hadden heb ik de uitnodigingen zelf gemaakt. 

Die wil ik vandaag met jullie delen:


Ik vond het leuk om symbolisch ons gezin uit te beelden; Jacco en ik, en het kleine hartje is dan natuurlijk Sharon onze dochter:


En natuurlijk mijn lievelingskleuren gebruikt, crumb cake (kraft) en blushing bride.

De cijfers zijn gestanst uit glitterpaier.

Hieronder heb ik een nieuwe gadget neergezet, de gebruikte produkten komen langs in een een slideshow. Wil je een lijst met produkten zien, kijk dan linksonder op supply list.

Built for Free Using: My Stampin Blog



Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


8 opmerkingen:


  1. Hoi Erna,

    Gefeliciteerd met jullie zilveren bruiloft,
    echt een hele mooie kaart heb je gemaakt ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi uitnodiging! Nog gefeliciteerd met deze mijlpaal en nog vele jaren samen. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk, en nog vele jaren samen. Je heb een leuk uitnodigingskaartje hiervoor gemaakt, echt toepasselijk met de hartjes.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige uitnodiging, Erna!
    En leuk, je slide-show! Lekker high-tech!
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie zilveren bruiloft ,je hebt er mooie uitnodigingen voor gemaakt.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag hem ook al op face book, even reageren want wat is deze gaaf. Leuk feest gehad, het zijn unieke dagen toch? Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en nog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd, 25 jaar al wat een mooie mijlpaal! Ik vind je gemaakte uitnodigingen echt geweldig. Heel mooi van kleur en de symboliek er bij maakt het helemaal compleet! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!