Pagina's

donderdag 4 september 2014

3 tegelijk...

Hoi hoi!

Wat een heerlijk weertje vandaag he? Ik heb net al even buiten in de zon gezeten, echt genieten!
Vandaag heb ik voor jullie drie kaartjes! Ik had namelijk een kaartje nodig voor mijn neef. En ik gebruikte een stempel van de set "Amazing Birthday". Nadat ik gestempeld had wilde ik de strookjes gaan knippen en ik dacht hé, waarom stempel ik hem niet gelijk in nog wat kleuren, dan kan ik meerdere kaartjes maken!
Net als bij velen zoek ik ook vaak naar een blik met tijd... maar helaas heb ik dat nog niet gevonden... iemand tips?? ;-)

Nadat ik de strookjes geknipt had heb ik met de verschillende kleurtjes de schuine streepjes gestempeld. Ergens wilde ik ook nog een klein beetje crumb cake (lichtbruin) gebruiken. En pakte de set "Gorgeous Grunge" erbij. Met alle mooie nieuwe dingen uit de Herfst/Winter catalogus zou je bijna vergeten dat er nog heel veel moois in de jaarlijkse catalogus staat :-)

En zo had ik drie kaartjes tegelijk! 


Hieronder zie je ze nog eens per stuk:



Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en :


7 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi, Erna!
    Lekker vrolijk en toch "mannelijk".

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi, en wat heerlijk dat anderen ideeen voor je hebben als je zelf leeg bent wat dat betreft. Dank je

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaartjes ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het leuke stoere kaarten, heerlijk zo een voorraadje toch.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt super gaaf geworden.
    Vorige week heb ik een nieuw zakje\met tijd gekregen. Ik ben er zuinig op, maar ik kan wel een beetje missen. :o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erna, ik vind dit soort kaartjes erg leuk! Lekker strak en vrolijk. En een blik tijd? Gewoon even kijken tussen de wasmand en de boodschappen! Of naast de stofzuiger en voor het koken....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!