Pagina's

dinsdag 23 september 2014

Gift Box Punch Board van Stampin'Up!

Hoi hoi!

Vandaag ben ik aan het spelen geweest met het nieuwe Gift Box Punch Board van Stampin'Up!
Dat is een nieuw Punch Board waarmee je doosjes kunt maken zonder lijm te hoeven gebruiken.
De maten staan op het board, evenals de werkwijze.
Ik heb een filmpje gemaakt, dat plaats ik komende week. 

Maar voor nu wil ik jullie niet onthouden wat ik vandaag ontdekte. Het board is in principe bedoeld om vierkante doosjes te maken in allerlei groottes. Het kleinste doosje dat er op staat is 1,75" x 1,75" (4,9cm x 4,9cm) En hiervoor gebruik je een maat papier van 6"x 6" (15,2cm x 15,2cm)

Vervolgens ben ik gaan spelen met verschillende maten papier en kreeg ik leuke vormen doosjes:

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

De maten zal ik jullie hierbij meegeven:

Het doosje linksboven is van papiermaat  6"x 6" (15,2cm x 15,2cm)

Het doosje rechtsboven is van papiermaat  5"x 5" (12,5cm x 12,5cm)

De twee voorste doosjes zijn allebei van papiermaat  4"x 4" (10cm x 10cm)

Maar op een andere manier verwerkt. Zodra de video klaar is kunnen jullie zien hoe ik het gedaan heb, want dat is een beetje lastig uitleggen.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :-)

Lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. Heel leuk, ben benieuwd naar het filmpje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het hartstikke leuk, benieuwd naar je filmpje!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk. Het is me totaal ontgaan dit board. Zit er ook de mogeijkheid op om de hoeken afte ronden of hebje datmet de EPB gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!