Pagina's

dinsdag 16 september 2014

Houden jullie van een uitdaging?

Hoi hoi!

Eén van de dingen waar je met kaarten maken wel eens tegen aan loopt is het begin. Je moet, of wilt een kaartje maken maar hoe begin je daar nu mee. En daarom ben ik dol op Challenges. Je zoekt een challenge die je kunt gebruiken en voila! Meestal gaat de rest dan (bijna) van zelf!

Daarom heb ik een nieuwe Challenge bedacht. De: 

Love To Stamp ABC-Challenge! 

Wat houdt het in?? 

Elke maand (om te beginnen) staat een letter van het Alfabet centraal en de uitdaging is om een kaartje of projectje te maken met de letter die die maand aan de beurt is. We beginnen natuurlijk bij de A. Nu heb ik bedacht dat de A van Achtergrondstempel centraal staat. Maak dus een kaartje of project met een achtergrond stempel. Het lijkt mij leuk om jullie ook een actieve rol te geven, dus wanneer je meedoet en de link van jouw bericht bij de reacties zet van de lopende Challenge, dan doe je mee aan de verloting voor het onderwerp van de volgende maand.

Nog even kort op een rijtje:
- De nieuwe Challenge komt elke 1e dinsdag van de maand online
- Wanneer je meedoet zet je je link naar jouw blogbericht in de reacties van de lopende Challenge. (dan is het bericht ook makkelijk te vinden)
- Wanneer je meedoet maak jij kans het onderwerp van de volgende challenge te verzinnen! (en mocht je niks weten, ik help je als dat nodig is!)

Je kunt je bijdrage aan dit bericht linken, Je hebt voor de letter A de tijd tot de volgende challenge. De letter B gaat in op dinsdag 7 oktober!

Voor deze eerste uitdaging maakte ik natuurlijk ook alvast een kaartje:


Mijn achtergrondstempel depte ik met verschillende kleuren inktpads (van licht naar donker!) daarna sprayde ik er met de mini mister wat water overheen waardoor de kleurtjes goed in elkaar overlopen.


De tag heb ik door de Chevron embossingfolder gehaald. 


Voor de challenge heb ik ook een badge gemaakt, die mag je natuurlijk in de sidebar op je eigen blog zetten! Hoe meer deelnemers, hoe leuker! Dus geef het door :-))
Ik ben heel benieuwd! Bedankt alvast voor je bezoekje, je deelname en ook vandaag weer lieve groetjes en:


11 opmerkingen:

  1. Hoi Erna, Is het nu de bedoeling dat iedereen de A van Achtergrondstempel doet of ieder mag zelf iets met de A doen.
    Vind het wel heel leuk en zal eens kijken wat ik er mee kan doen....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De bedoeling is Achtergrond stempel. Heb je die niet, dan mag je natuurlijk zo creatief zijn zelf een achtergrond te stempelen :-)

      Verwijderen
  2. Ik moet dan hier melden dat ik een kaart op mijn blog heb gezet????
    Zo ja, dan is hij klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitdaging Erna. Ik geloof niet dat ik een achtergrondstempel heb maar ga er toch even over nadenken. Ik neem aan dat die achtergrond stempel niet over de hele achterkant van je kaart hoeft te gaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij deze, hoop dat het goed is
    http://jolami462.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Erna wat leuk deze uitdaging. Ik ben dol op dit soort uitdagingen dus ik heb ook een kaartje gemaakt.
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2014/09/tijd-voor-een-paar-uitdagingen-2.html
    Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk initiatief. Ik ben meteen aan de slag gegaan. Hier staat mijn kaartje: http://kerstindezomer.blogspot.nl/2014/09/abc-challenge.html
    Helaas kan ik de badge nog niet in mijn sidebar zetten. Je hebt je afbeeldingen beschermd ;) Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het goed is kun je nu de badge gebruiken :-)

      Verwijderen
  8. Leuk zeg, deze uitdagingen! Moet het met SU-producten zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou het leuk vinden als je wel iets van SU gebruikt maar het hoeft niet perse.

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!