Pagina's

woensdag 24 september 2014

Kleurenkaarten Team van Martina

Hoi hoi!

Het is de laatste woensdag van de maand en dat betekend KKT! Deze maand zijn de kleurtjes geel en lichtblauw. Ik heb met blauw weer een klein beetje gesmokkeld, het is niet helemaal lichtblauw, maar ook geen donkerblauw, toch?  :-)

Ik heb de stempel met memento Black gestempeld en met mijn Blendabillities ingekleurd. Het enige dat ik toen nog deed was de afdruk 'matten' op blauw (tempting turquiose) cardstock. Twee reepjes washi tape op mijn witte basiskaart plakken en een touwtje er om heen strikken.
Hoe makkelijk kan het zijn? Haha. 
Meestal ben ik veel langer bezig met een kaart. Maar hierbij vond ik nog meer details echt overbodig.


Ik maak gelijk van de gelegenheid gebruik om jullie te wijzen op mijn ABC Challenge die ik gestart ben. Als je het leuk vindt, doe dan lekker mee! Je kunt de informatie HIER vinden.

Ik kom vandaag ook zeker nog bij jullie kijken hoor!

Lieve groetjes en:

23 opmerkingen:

  1. Mooi Erna, meer is toch niet nodig? Dat is nou net de kunst om het zo te maken dat het een krachtig kaartje wordt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje met grappige tekst.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart zo.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Erna,

    Wat een super leuke kaart! Ben normaal niet zo'n fan van Washi-tape, maar hier komt hij helemaal tot zijn recht. Leuk plaatje en super ingekleurd...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een leuk kaartje...en de tekst is supergaaf!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erna,

    Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt en wat een leuk plaatje.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Wat een mooi kaartje. Dit is kei schattig
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart in de kleuren van het kleuren kaart team.
    Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is helemaal leuk en geslaagd ! mooi gedaan, heb de stempel ook, nog niet gebruikt (zoals vele andere dingen.... )
    blij met je deelname, hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij,
    fijne dag nog,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker stukje kaas Erna hihi.
    Hij is mooi hoor (je kaart).

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart!
    Kan je hem naar mijn terror muis sturen !
    Krijg hem maar niet mijn huis uit!
    Hij houdt niet eens van kaas!
    Grapje, je kaart is super leuk, toen ik hem zag moest ik meteen aan
    De muis denken die ik maar niet te pakken krijg!,,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf kaartje! Een beetje smokkelen qua kleur is helemaal niet erg, toch?!
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf kaartje! Hartstikke leuke stempel heb je gebruikt!
    Gr-x-jes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi strak kaartje, leuk stempeltje van die kaas!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi erna
    wat een vrolijke kaart echt eentje wat een feestje waard is:-00
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart. Die washitape is ook leuk erop
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Hoi Erna,

    Wat een leuke stempel, een gave kaart hoor ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Erna
    Wat een super leuke kaart met een geweldige tekst.
    Ik moet mijn tape toch ook maar weer eens tevoorschijn halen, dank je voor de inspiratie.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Meer heeft het kaartje niet nodig. Ook wel eens handig zo'n snel k(l)aartje. Super leuk gemaakt!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zeer leuk geworden .
    De levendige kleuren zijn geweldig.
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi kaartje Erna, prachtige materialen gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!