Pagina's

maandag 15 september 2014

Match the Sketch!

Hoi hoi!

Lekker weekend gehad? Wij wel, lekker druk geweest met allemaal leuke dingen! 
Zoals jullie misschien weten ben ik dol op sketches, dat vind ik een heel makkelijk uitgangspunt om een kaartje te maken. Pas vertelde ik al dat ik het challenge blog Match the Sketch had ontdekt. En met de sketch van deze week heb ik ook weer een kaartje gemaakt. Ik heb mijn blendabillities gepakt en heb lekker zitten kleuren. Toen ik de bovenste laag op de witte kaart wilde plakken vond ik dat toch nog wel erg wit dus heb ik er met de achtergrond stempel een lichte afdruk op gemaakt en de randjes nog wat gesponst. Dat ziet er beter uit. Met lint heb ik de bannertjes gemaakt.
Dit is het geworden:


Er staat ook nog een tekstje op die kun je hieronder beter zien:


En dit is de gebruikte sketch:


Bedankt voor je bezoekje, je (evt) reactie en graag tot morgen! 
lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Heel mooi Erna. Ik ga er ook eens kijken. Heb momenteel niet zo veel inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Erne,
    vielen Dank für Deine Teilnahme bei Match the Sketch.
    Eine hübsche Karte hast Du gebastelt. Viel Glück bei der Challenge !
    Liebe Grüße
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Erna! Prachtige kleuren.
    Ik had een heerlijk weekend in Leeuwarden met mijn vriendin! Wel meteen en achterstand in de blogs...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wat is ie een partijtje gaaf geworden zeg. Het is een heel strak kaartje, het grove lint geeft een lekkere stoere touch eraan. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Zeker een leuke sketch, en je kaart is heel erg gaaf ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sehr schick, gefällt mir, sehr gelungen, danke für deine Teilnahme bei unserem Sketch. Liebe Grüße, Fanny
    beautiful.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Erna,
    good job. I live the light look of the background stamp. Very pretty card!
    Thanks for joining us at match the sketch this week!
    Groeten
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!