Pagina's

zondag 14 september 2014

Nog een keer bedankt!

Hoi hoi!

Afgelopen week nog een paar bedank kaartjes gemaakt voor mensen die bij mij een bestelling plaatsten voor Stampin'Up! 

Ook hoorde ik afgelopen week iemand vertellen dat bij sommigen het idee heerst dat je Stampin'Up! artikelen alleen op een party of workshop kan aanschaffen. Dat is dus NIET waar. Je kunt ten allen tijde je bestelling doorgeven!! Via mail, of telefoon of wat dan ook. Je bent echt niet verplicht om een party of workshop te geven! 
Zo, dan is dat misverstand ook weer uit de wereld :-)

En dan nu de kaartjes:


Nog eentje van dichterbij:


Dit is dus een leuke manier om je restjes scrap papier op te maken. Vierkantjes ponsen (of snijden!) en die naast elkaar opplakken. Mocht je denken hé, dat heb ik vaker gezien, dat zou kunnen. Ik heb het idee opgedaan bij Julie Kettlewell, een Engelse demonstratrice die ook vaak leuke dingen maakt.

Voor nu, bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

  1. Wow, Erna, erg veel mooie, leuke en creatieve kaarten gezien op je blog hoor.
    Ik heb genoten.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, de eenvoud van deze kaarten en het super leuke resultaat. Houd ik van!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!