Pagina's

maandag 8 september 2014

Online Club: Bedankt

Hoi hoi!

Voor de leden van mijn online club maakte ik ook deze maand weer een bedankkaartje. 
Ik gebruikte hiervoor de gave set Kinda Eclectic uit de nieuwe jaarcatalogus.
Wat een mooie set toch!! Je kunt er zoveel mee! Google maar eens op deze set!



Wat is mijn Online Club?

Je kunt lid worden van mijn Online Club voor €30,- per maand. Je besteld elke maand voor dit bedrag aan Stampin'Up! produkten en zo breid je elke maand je collectie mooie SU produkten uit.
Je wordt lid voor minimaal een half jaar, langer is natuurlijk mogelijk! In dit halve jaar ben jij 1x de virtuele gastvrouw. Dat betekent dat je die maand voor €30,- extra aan produkten GRATIS mag uitzoeken! Heb je hier belangstelling voor? Laat het me weten!

Voor nu bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en 


7 opmerkingen:

  1. Wauw....deze is prachtig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje. Mooie kleur combinatie.
    Groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaha :) als gelukkige ontvanger kan ik zeggen dat hij prachtig is.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!!! Je hebt er echt een pareltje van gemaakt. Heel mooi hoe je de vlinder zo laat stralen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg, met de vlinder als blijkvanger. Het lijkt net alsof hij in de zon vliegt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Erna!
    Prachtige stempels...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!