Pagina's

zondag 21 september 2014

Pugs and Kisses

Hoi hoi!

Afgelopen week had ik het best druk met van alles en nog wat. Dus vanochtend heb ik het er van genomen en flink uitgeslapen, heerlijk! Vanmiddag zit ik wat te "rommelen" op mijn hobby kamertje maar dat is ook lekker ontspannend. Zo maakte ik een kaartje voor een vriendin die wel wat steun kan gebruiken op dit moment. Ik gebruikte daarvoor de leuke set "Hot Diggity Dog". 


Het hondje heb ik met zwart gestempeld en het truitje heb ik ingekleurd met markers. 
De zwarte pijl heb ik geponst en opgeplakt, al zie je dat niet goed op de foto. 


Komende week staan er ook weer leuke dingen op het programma. Ik vermaak me dus wel! 

Denken jullie nog aan mijn nieuwe ABC Challenge? Je kunt nog meedoen!
Kijk HIER en gebruik gerust de BADGE, ik heb de beveiliging er af gehaald!

Lieve groetjes en:


3 opmerkingen:


  1. Super gaaf je kaartje, leuk met het hondje ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd zeg! Dit zal je vriendin vast een hart onder de riem steken!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een enig kaartje is dit! Zo leuk met dat achtergrondpapier!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!