Pagina's

donderdag 25 september 2014

SU-per Challenge #56: Alles mag!

Hoi hoi

Vertelde ik jullie dinsdag nog dat ik een challenge altijd zo fijn vind. Zit ik me daar te stuntelen met de opdracht voor SU-per Challenges..... En weet je waarom? Het thema is: Alles mag.
Pfff, ja daar heb ik wat aan. Haha. Het heeft dan ook diverse mislukte creaties gekost (die in de prullenbak zijn verdwenen) voordat ik uiteindelijk dit doosje bedacht en gemaakt had.
Ik ben gek op doosjes. en had voor de sluiting iets met een flapje bedacht. Maar daar moet ik nog iets beter over nadenken dus dat flapje zit lekker verstopt :-)

Het doosje is gemaakt van Crumb Cake cardstock (Kraft) bestempeld met kleine sterretjes. Met een (retired) pons heb ik de sterren uit designpapier geponst. Twee keer van elk, zodat ik ze op elkaar kon plakken en ze aan de voor en achterkant gelijk zijn. Het raampje in het doosje heb ik met een stansje gemaakt. Met de rand-sterrenpons heb ik nog wat kleine sterretjes geponst en die op het doosje geplakt. 

(klik voor een vergroting op de afbeelding) 



In het doosje zitten waxinelichtjes in een bijpassende kleur blauw. (gekocht bij de Action)

Doen jullie ook mee met deze uitdaging? Ga hiervoor naar het BLOG.

Lieve groetjes en:


3 opmerkingen:


  1. Hoi Erna,

    Wat een mooie kleuren, heel erg mooi gemaakt,
    wie wilt zoiets nou niet graag krijgen ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou je niet zeggen hoor, dat je er moeite mee had. Alles mag kan handig zijn, maar soms een beetje te ruim.. Dit is een heel mooie creaties.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi doosje Erna! Je maakt altijd van die leuke dingen! En alles mag, daar kunnen we zeker wat mee :-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!