Pagina's

donderdag 11 september 2014

SU-per Challenges #54

Hoi hoi!

Weer een nieuwe uitdaging bij SU-per Challenges! Hebben jullie al gezien dat het blog een aantal veranderingen ondergaan heeft? Na 1,5 jaar hebben Mariska en ik het stokje overgedragen aan twee andere beheerders: Krista en Chantal. Wij blijven natuurlijk wel lekker meedoen met de uitdagingen!

Vandaag is het een thema challenge en het thema is dat je het Envelope Punch Board moet gebruiken. Nu kun je hier heel veel leuke dingen mee doen. Ik heb dan ook voor vandaag een gift card envelop gemaakt.
Waarvan ik het idee gevonden heb bij Nadine. Ik heb de opening waar de gift card in gaat ook met het EPB gemaakt. 

De bloem heb ik gemaakt met twee bloemenponsen. Drie keer beide vormen geponst en het papier een beetje verkreukeld. Daarna heb ik ze op elkaar gelegd en er een brad doorheen gedaan.



Het was weer superleuk om iets te bedenken, En zoals je ziet kun je meer dan alleen enveloppen maken met het Envelop Punch Board! 

Ik hoop dat jullie ook meedoen met de challenge! Heb je nog geen EPB? Je weet waar je hem kunt bestellen he? ;-)

Lieve groetjes, 


6 opmerkingen:

  1. Een hele leuke heb je gemaakt, zo heb je een leuk cadeau om weg te geven. Ik ben ook zo blij dat ik de punchboard heb.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een SU-per gaaf idee Erna! Bedankt voor het delen!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeee, dat is leuk! Ik vroeg me al af op het SU blog wat je precies met het punchboard had gedaan. Nu snap ik het en het is echt top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart geworden Erna! Chantal en Krista...zet hem op! Komt vast goed. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een mooie kaart geworden. Misschien moet ik dat punchboard ook maar op mijn lijstje gaan zetten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!