Pagina's

dinsdag 9 september 2014

Welkom!

Hoi hoi!

Pas geleden mocht ik weer een nieuwe demonstratrice verwelkomen in mijn team. Gisterochtend heb ik haar een welkomstpakketje gebracht. (ze woont niet ver bij mij vandaan :-)
Alle nieuwe teamleden krijgen van mij een welkomstpakketje, inclusief kleurenwaaier van Stampin'Up! Hierbij maakte ik de volgende kaart:


De tekst "welkom" is gemaakt met het Skinny Mini Alphabet (133665 / €18.95) Het leuke van zo'n alfabet is dat je er je eigen (Nederlandse) teksten mee kunt maken. Het is een Photopolymer setje, en dat wil zeggen dat je kunt zien wat je stempelt. De stempels zijn doorzichtig. Heel makkelijk dus om snel een woordje te stempelen!

Succes vandaag, bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en


2 opmerkingen:

  1. Dat is een hele mooie kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf kaartje Erna! Mooi hoe de doily er subtiel achter ligt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!