Pagina's

dinsdag 7 oktober 2014

ABC Challenge letter A

Hoi hoi!

De eerste dinsdag van de maand en dat betekent tijd voor mijn: 



Het is tijd om de kaartjes te laten zien van de deelnemers aan de letter "A"

Hartstikke leuk dat jullie meededen! Voor de letter A gebruikten we de Achtergrondstempel.
En jullie maakten deze kaarten:




Voor de letter "B" gaan we een kaart (of project) maken met BLOEMEN

Je kunt je kaart posten tot uiterlijk 3 november. Op 4 november (de 1e dinsdag van de maand) komt de nieuwe uitdaging met de letter "C" online. Ik kies elke maand uit de deelnemers iemand die het onderwerp voor de volgende letter mag verzinnen. Voor de letter C mag Jose een onderwerp verzinnen! Je mag het aan mij doorgeven wat je bedacht hebt! (je mag een Nederlands, maar ook een Engels woord gebruiken als je dat makkelijker vindt, als het maar met een C begint)

Als je meedoet, link dan jouw kaartje of projectje met de letter B hieronder bij reacties. Link naar je bericht en niet naar je blog! Dit doe je door: als je je bericht geplaatst hebt, op de titel van je bericht te klikken. In de browser kopieer je de link die daar staat en die zet je hieronder neer.)

Op 4 november zet ik dan al jullie kaartjes weer op mijn blog met de link erbij!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken! Alvast veel succes!!!

Lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitdaging Erna. Ik zag hem vandaag op mijn werk voorbij komen en heb heerlijk onderweg naar huis lopen bedenken wat ik ervan ging maken. En dat kun je hier zien:
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2014/10/bloem.html. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitdaging! Ik heb er ook een kaartje mee gemaakt: http://lindacrea.blogspot.nl/2014/10/studio-light-4-gefeliciteerd.html

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!