Pagina's

maandag 6 oktober 2014

Laatste Kans!

Hoi hoi! 

Afgelopen zaterdag gaf ik een workshop bij mij thuis omdat het World Card Making Day was.
We hebben vier kaartjes gemaakt en één van de kaartjes was deze:


Er staat bewust geen tekst op het kaartje. Ik was het eerst wel van plan maar kon geen goede passende tekst vinden die mooi stond. En toen dacht ik, ik laat de tekst gewoon helemaal weg. Soms kun je een kaartje sturen en zet je in de boodschap binnen in de kaart wat je wilt zeggen.




Built for Free Using: My Stampin Blog

Nog een herinnering, het is vandaag de LAATSTE KANS om met korting je inkt en papier aan te vullen! Geef je bestelling door op erna.logtenberg@gmail.com

Morgen kom ik met een nieuwe uitdaging voor de ABC-Challenge!


Lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Een super mooi kaartje zeg. Vind die stempel toch ook wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooi kaartje zeg. Ik vind die stempel toch wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna. Mooie kaart, prachtige kleuren combinatie.
    Waar vind ik dat Smooth Card Stock???

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was een hele gezellige middag en hele leuke kaarten gemaakt!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna,
    heel mooi kaartje voor allerlei soorten gelegenheden. Doe ik ook regelmatig, even geen tekst en dan kun je ze zomaar opeens nodig hebben.
    Prachtig hoe die vlinder op je kaart ligt. Net of hij even geland is en er toevallig zit...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!