Pagina's

donderdag 16 oktober 2014

Stampin'Up! Convention! En prijsvraag!

Hoi hoi!

Eindelijk is het zover! Waar we al weer een heel jaar naar uitgekeken hebben, naar toegeleefd hebben en hard aan toe zijn (haha) gaat vandaag weer beginnen!!

Ik heb het natuurlijk over Convention!!! De jaarlijkse trip van Stampin; Up!

Samen met 600 demonstrators uit de vijf landen van Europa waar SU aktief is komen we samen in Brussel. 


Op dit event worden ook altijd diverse Prize Patrols gehouden, je krijgt bij aanvang een nummer, of gekleurd bandje en één keer in de zoveel tijd is er tromgeroffel en als dan jouw nummer of kleur op het scherm verschijnt, ontvang je één van de leuke produkten van Stampin'Up! gratis!

Om jullie ook een beetje deelgenoot te laten zijn heb ik een prijsvraag voor jullie.

In welke vijf Europese landen is Stampin'Up! aktief?

Zet je antwoord in een reactie onder dit bericht en ik verloot de stempelset "good greetings" onder de mensen die het goed geraden hebben! 

NB: demonstrators zijn uitgesloten van deze prijsvraag!!!!

Nou ik ben benieuwd! Ik loot als ik weer terug ben, je kunt meedoen tot uiterlijk zondag 19 oktober.

Lieve groetjes en:


12 opmerkingen:

  1. Hoi Erma alvast hele fijne dagen in België. Ik denk dat dit de landen zijn: België, Nederland, Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittanië.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij zult leuke fantastische dagen krijgen, en met veel inspiratie thuis komen. Wat leuk een prijsvraag, ik wil wel een gokje wagen. De landen zijn Nederland, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en Engeland.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier, wat een geweldige ervaring zal het worden. Wat leuk dat je een prijsvraag hebt, ik doe mee! Mijn antwoord is: Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Oostenrijk en Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst heel veel plezier bij de Convention. Als je dit leest heb je vast hele fijne dagen achter de rug met iedereen die ook gek is op SU. Graag wil ik meedoen met je prijsvraag. Het antwoord is: United Kingdom, Duitsland, Frankrijk, Nederland en Oostenrijk.
    Hartelijke groeten van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna, de landen zijn : Nederland, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en United Kingdom.
    geniet van de convention in Brussel ( niet ver van mijn woonplaats)
    en btw ik kijk regelmatig op je blog en bedankt je dan ook voor de leuk kaartideeën.
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erna de vijf landen zijn volgens mij Duitsland, Nederland, Oostenrijk, United Kingdom en Frankrijk. Eigenlijk raar dat jullie conventie in Brussel gehouden wordt het is in België helemaal niet te koop nou ja groetjes van mij ik hoop dat jij het naar je zin hebt gehad maar dat zal best wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Erna,

    Ik wens je hele fijne dagen in Brussel bij de Convention.
    Het antwoord op je vraag is....Duitsland, Frankrijk, Engeland, Oostenrijk en Nederland.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Erna, il wil je even heel veel plezier wensen in Belgie. Het is vast weer een geweldige ervaring waar je veel nieuwe ideeen op kunt doen.
    De 5 landen zijn: united kingdom, duitsland, frankrijk, oostenrijk en natuurlijk Nederland.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel plezier in Brussel! En de vijf landen? Duitsland Engeland Frankrijk (sinds november 2007) en Oostenrijk en Nederland (sinds oktober 2012)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet ervan Erna en maak veel foto's
    De landen in Europa zijn:

    Duitsland
    Oostenrijk
    Engeland
    Nederland
    Frankrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Erna,
    wat zal je weer een paar heerlijke dagen hebben! Je geniet vst met volle teugen!
    Ben benieuwd of jouw numer omgeroepen gaat worden.
    De landen zijn:
    Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en ons eigen Nederland.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kom weer eens buurten en nu zie ik de prijsvraag. Het is niet moeilijk (en zeker niet als er al een aantal juiste reacties staan. Toch waag ik mijn kans (=
    Duitsland, Engeland, Frankrijk, Oostenrijk en Nederland
    Dank je wel.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!