Pagina's

maandag 27 oktober 2014

Stampin'Up! Convention Swaps EN Winnaar!!!!

Hoi hoi!!

Vandaag kan ik jullie mijn swaps laten zien met een filmpje dat ik vorige week gemaakt heb. 
Ik had zelf zo'n 100 swaps gemaakt en ik heb ze allemaal kunnen ruilen! 

Ik vond het leuk om een filmpje te maken zodat jullie ze allemaal kunnen zien.



En dan heb ik voor jullie ook nog de winnaar van mijn Prijsvraag!! Ik heb lootjes gemaakt van de personen met het goede antwoord. Het goede antwoord op de vraag (In welke Europese landen is Stampin'Up! aktief?) is:


Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Oostenrijk en Nederland. 


Uit de lootjes heb ik een winnaar getrokken en dat is geworden...


......tromgeroffel......


Yvonne Rijk!! 


Yvonne van harte gefeliciteerd, jij krijgt de set Good Greetings bij je eerstvolgende bestelling meegestuurd! 




Morgen ben ik er weer met een kaartje. Voor nu bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:



3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke swaps! Ik heb nu toch beetje spijt dat ik er niet meer heb gemaakt hihi. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer kan het filmpje niet zien, heb problemen met het laden van youtube filmpjes, kan nog niet achter het probleem komen :-(
    Yvonne gefeliciteerd met de leuke prijs!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe leuk Erna !
    Bedankt voor het delen !
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!