Pagina's

vrijdag 10 oktober 2014

Stampin'Up! doosjes!

Hoi hoi!

Het is alweer vrijdag, wat gaat een week toch snel! En dat betekent ook, dat wij volgende week met 600 demonstratrices in Brussel zitten voor de jaarlijkse Conventie van Stampin'Up! Wow! Ik heb er zin in! 

Afgelopen week heb ik deze leuke doosjes gemaakt met het Gift Box Punch Board. Ik had jullie al verteld dat ik ook een filmpje gemaakt had en deze staat eindelijk op Youtube!
Deze doosjes zijn kleiner dan de kleinste maat op het board, maar dat maakt ze juist zo leuk!


Hieronder zie je ze per stuk:



Deze vierkante doosjes van 1" x 1" x 1 1/4" (3 x 3 x 3,5cm) zijn gemaakt van een velletje van 4 1/4" x 4 1/4" (10,5cm x 10,5cm) waarbij ik de rechterkant van het papier tegen de XL diagonaal lijn aangelegd heb. Vervolgens heb ik alle lijnen gerild en het doosje dichtgevouwen.




Deze lage vierkante 1 7/8" x 1 7/8" x 3/4" (4,5 x 4,5 x 2cm) doosjes heb ik gemaakt met een velletje van 4,5" x 4,5"  (11,1cm x 11,1cm) waarbij ik de linkerkant van het velletje tegen de S startlijn gelegd heb. En vervolgens alle lijnen gerild heb.

Als je mijn filmpje bekijkt begrijp je wat ik bedoel met de diagonale lijn en startlijn.

Mocht je het Gift Box Punch Board (nog) niet hebben dan kun je het natuurlijk altijd bestellen :-)
Ook kun je zelf natuurlijk een doosje van deze maat in elkaar freubelen.



Heb je nog vragen? Stel ze gerust! 

Voor nu bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,

    Wat een leuk en duidelijk filmpje heb je gemaakt.
    En de innie mini doosjes zijn wel heel erg leuk.
    Veel plezier in Brussel volgende week.
    Stampin'Up heeft toch niks met België???
    Vreemd dat daar nu juist de jaarlijkse conventie is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Erna,
    Heel knap, hoe je dat allemaal hebt uitgevonden! Voor het geval ik ooit ook een Gift Box punch board ga aanschaffen, ga ik je filmpje vast pinnen. Dank je wel!!!
    Je maakt trouwens hele mooie dingen, leuk!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat zijn die leuk gemaakt ! toppie hoor, leuk om te geven en leuk om te krijgen
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk! Ik ga binnenkort weer aan de slag met mijn punchboard...
    Dank je wel weer.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk filmpje Dank je wel.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!