Pagina's

woensdag 29 oktober 2014

Stampin'Up! KKT lichtblauw en donkergrijs!

Hoi hoi!

Laatste woensdag van de maand! Dat betekent weer Kleuren Kaart Team en dit keer de kleurtjes lichtblauw en dondergrijs. Gisteren liet ik jullie al een kaartje zien in die kleuren. Ik was dat kaartje eigenlijk voor het KKT aan het maken maar wilde ook graag meedoen bij de sketch uitdaging. Daarom ben ik lekker verder gegaan met mijn shaker frames en heb nog een kaartje in dezelfde stijl en met dezelfde materialen gemaakt. Alleen een andere sketch gebruikt.

Dit is mijn kaartje geworden:


Hieronder zie je ook weer het shaker frame van dichtbij:


Zó leuk om te gebruiken, ik ga het zeker vaker doen!

Maak ik nog even van de gelegenheid gebruik om je te wijzen op de STERREN PARTY waarvoor je je tot uiterlijk a.s. vrijdag kunt aanmelden! Zie mijn agenda voor alle details! 

Lieve groetjes en:



25 opmerkingen:

  1. Nou, deze is ook weer helemaal super! Zo geinig die shakerframes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn allebei mooie kaartjes, leuk kristal stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooi kerstkaartje Erna....zo leuk met dat venstertje met glinsterende sequins erin....envoudig maar wel chique....

    groetjes en een fijne woensdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Erna,

    Leuke kaart met leuk detail...
    Blogger heeft kuren gehad, mijn deelname is niet bij Martina terecht gekomen. Vond de kleurkeuze heel fijn, en heb ook meegedaan, al staat mijn naam niet bij de deelnemers, dus kom maar langs hé!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna,
    je hebt de kleuren mooi verwerkt in je kaart, wat ziet dat shaker frame er gaaf uit,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi erna
    een erg mooie kaart zo met dat schudgedeelte en indeling!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en zeker met het shake frame wordt hij heel bijzonder. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, ik dacht al dat ik gisteren zoiets zag. Toen vond ik je kaart al zo mooi met dat frame ertussen.Gaaf gedaan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Erna,

    Wat een leuke shake kaart heb je gemaakt geweldig.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaartje heb je gemaakt met de kleuren van KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend MOOI!
    Een prachtige kaart Erna!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie schets heb je gebruikt! Het shaker frame is erg tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig mooi en origineel kaartje! Wat zijn de SU materialen toch super he!?
    Fijne avond, groetjes Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje en een leuk idee met dat shake frame.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk en origineel zo'n modern "schudkaartje" .

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Erna
    Wat een gaaf kaartje met het shaker frame, erg mooi.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi gemaakt deze schudkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kei leuk gemaakt! De schudkaartjes blijven ook een feestje om te maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik heb ook schudkaartjes op het programma staan, maar dan voor kerst, die hebben altijd veel succes ! mooi en leuk is deze van jou !
    blij met je deelname ! jij maakt van het kleurenkaartenteam een succes, dank je wel, hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij...
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie strakke kaart heb je gemaakt, leuke sketch!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Helemaal in de shakermood. Ben benieuwd naar je mysterycard zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw supermooie kaart . Dat frame is knap.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt een schitterende kerstkaart. Ik was het helemaal vergeten, maar heb alsnog mijn kaart geplaatst. Sorry voor het ongemak als je al een bezoekje deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi
    Wat een superleuk kaartje he je gemaakt met de kleuren van KKT.
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!