Pagina's

dinsdag 28 oktober 2014

Stampin'Up! Match the Sketch!

Hoi hoi!

Gisteren kwam ik op de valreep nog de uitdaging tegen van Match the Sketch. Een onwijs leuk sketch challenge blog, waar ik af en toe aan mee doe. 
Ik zag de sketch en bedacht dat ik nog altijd shaker frames in de kast heb liggen die ik nog nooit gebruik heb. Voor deze sketch kwam dat goed van pas. Ik heb voor de achtergrond gebruik gemaakt van het gave designpapier "All is Calm" 

Dit is mijn kaartje geworden:


In het frame heb ik sequins gedaan, op de binnencirkel heb ik de tekst gestempeld uit de set Good Greetings:


Hieronder vind je mijn lijst met gebruikte materialen:


Built for Free Using: My Stampin Blog


Je kunt je nog opgeven voor mijn STERREN PARTY! Kijk in de agenda voor meer details!
Zorg dat je aanmelding uiterlijk a.s. vrijdag binnen is! 


Voor nu, bedankt voor je bezoekje en evt reactie, lieve groetjes en:



6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Erna,
    eine tolle Idee mit dem Schüttelfenster. Gefällt mir voll gut :-)
    Vielen Dank für Deine Teilnahme bei Match the Sketch und viel Glück bei der Challenge
    LG
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Erna,
    thanks for joining us at this weeks match the sketch challenge! I love the sparkle of your card.
    Regards,
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een grote kaarten is omdat je de tafel afgesprongen. Hartelijk dank voor uw deelname aan de wedstrijd Sketch en veel succes met de Challenge! Liefde, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Het schudgedeelte is erg gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje. Je kaartje is echt schitterend. Vind die kei mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!