Pagina's

maandag 13 oktober 2014

Stampin'Up! Sterkte!

Hoi hoi!

Afgelopen weekend stond ik (voor zover je dat nog niet gezien had op FB) op de Creadagen in de Amerikahal in Apeldoorn. Het was voor de eerste keer in Apeldoorn, en de vrijdag begon dan ook aardig rustig. Het publiek moet misschien nog wennen aan een Crea dag op vrijdag. De zaterdag ging het echter veel beter, Lekker veel publiek, en ook veel mensen aan de kraam. We hebben veel kunnen vertellen over Stampin'Up! en ook mensen die nog niet wisten wat Stampin'Up! was de dingen laten zien en uitgelegd. Dit was onze kraam:




Vorige week had ik nog twee sterkte (condoleance) kaartjes nodig. En ik heb alleen voor de tekst een stempel van Different Colors gebruikt. De rest van de materialen zijn allemaal van Stampin'Up!




Hieronder zie je de materialen die ik gebruikt heb:

Built for Free Using: My Stampin Blog



En nu ga ik weer verder werken aan mijn swaps voor Brussel ! Ze zijn nl. nog niet af :-o

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:

7 opmerkingen:

  1. Dat zijn hele mooie kaartjes Erna. Sfeervol en stijlvol. Via mijn zus Aartje ken ik jullie al een beetje en ik wil graag nog eens een workshop bij je volgen te zijner tijd. Dit geeft wel weer hele mooie inspiratie met jullie spullen. Leuk dat je de materialen met de prijzen erbij hebt staan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen Joke! Je bent van harte welkom op een workshop! Rechtsboven kun je je aanmelden voor mijn nieuwsbrief, dan blijf je op de hoogte! Groetjes Erna

      Verwijderen

  2. Hoi Erna,

    Fijn dat het een geslaagde beurs was !
    Je kaartjes zijn ook heel stijlvol ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kraam ziet er fantastisch uit, zo jammer dat ik me een dag heb vergist :( Een heel mooi gepast kaartje.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erna,
    het was leuk je weer te ontmoeten! Het blijven prachtige materialen....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kraam. Jammer dat ik geen van de dagen kon komen. De condoleancekaarten zijn prachtig, vooral hoe je de randen hebt gesponst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie kraam ziet er wel heel uitnodigend uit.
    Je kaartjes zijn heel stijlvol. Hopelijk hoef je er niet te veel van te maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!