Pagina's

donderdag 9 oktober 2014

Stampin'Up! SU-per Challenge #58

Hoi hoi!

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij SU-per Challenges. Wist je dat de challenges tegenwoordig 2 weken lopen? Zo heb je nog langer de tijd om mee te doen!

Deze week is de uitdaging om het kaartje van Cynthia te Casen. Je gebruikt dan óf de kleuren, óf de sketch óf de stempelset die Cynthia ook gebruikt heeft. In dit geval heb ik gekozen om met de zelfde stempelset te werken. Ik heb deze set al een tijdje in huis maar ik vind het best lastig hier een leuke kaart mee te maken. Het heeft dan ook even geduurd voor ik dit kaartje af had...


Het designpapiertje komt uit een retired blokje (Fresh Prints) De overige materialen kun je hier bekijken en bestellen:


Built for Free Using: My Stampin Blog



Ik heb ook wel een heel klein beetje de kleurtjes gebruikt van Cynthia. 
Doen jullie ook weer mee met deze uitdaging?

Ga voor de voorbeelden van de andere teamleden even kijken op het BLOG!


Lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje, leuk zo die hele grote bloem!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,
    ik vind het een heel mooi kaartje!
    Ik zag hem al op het blog, wie weet gaat het me lukken...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Mooi kaartje Erna ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!