Pagina's

donderdag 23 oktober 2014

Stampin'Up! SUper Challenge #60!

Hoi hoi!!

Ik zit nog steeds op een Convention bubble, dus ik sta nog niet helemaal met beide benen op de grond. Maar ondertussen gaat alles gewoon door natuurlijk! Weer werken, weer een party (wil je ook een keer gastvrouw zijn??? ) weer boodschappen doen, en ook weer een nieuwe challenge bij SUper Challenges! Een hele gave kleuren uitdaging. Mijn favoriete kleurtjes!! 

Ik heb er een schudkaart mee gemaakt. In de nieuwe herfst/winter flyer (klk HIER) vind je een gave set met sterren. Ik dacht dat ik al genoeg kerst stempels had, maar toen ik deze set zag was ik weer verkocht. Ze zijn super te combineren met de sterren framelits!! 

En dit is mijn kaartje geworden: 


Met de stempelset heb ik de sterren lijn aan de binnenkant gestempeld. 
De voorgrond heb ik geëmbost met de sterren embossinfolder en er hangt ook nog een zilverkleurig sterretje aan het witte twine touw. Ik hou van Sterren!!

Deze materialen heb ik gebruikt:
Built for Free Using: My Stampin Blog


Doen jullie ook mee met de uitdaging? Ga naar het Challenge blog om de andere voorbeelden ook te zien! 

+++++++++++++

Over STERREN gesproken....... 

Maandagavond 17 november óf Dinsdagochtend 18 november geef ik een Sterren Party! 

We gaan met de gave kit Many Merry Stars aan de slag! Tijdens de party maken we 5 tot 8 sterren en de rest maak je lekker thuis af, want je krijgt het hele pakket (voor 26 sterren!) mee naar huis!! 

Om een indruk te krijgen: 


Details: 

Maandagavond 17 november: 19.30 - 21,30 uur OF
Dinsdagochtend 18 november: 9.30 - 11.30 uur
Plaats: Bij mij thuis in Apeldoorn
Kosten: € 35,- voor het hele pakket incl. drinken en wat lekkers

BELANGRIJK: Opgeven vóór 31 oktober via erna.logtenberg@gmail.com

Geef je gauw op, want er is beperkt plaats en VOL = VOL!! 

++++++++++

En dan ben ik echt de verloting van de gave stempelset niet vergeten hoor! 
Ik beloof dat ik de winnaar uiterlijk zondag bekend maak, dus nog héél eventjes geduld!! 

Voor nu, bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch lekker enthousiast! Je kaart is prachtig!! Zo leuk met het schudgedeelte.
    Leuk als je zo kunt nagenieten van een weekend!
    Groetjes,
    GerJAnne

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Een heel mooie kerst kaart zeg, toppie ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart heb je gemaakt, super kleurtjes bij elkaar en mooi model. Jammer heb ze nog niet allemaal bij elkaar, anders had ik een gokje gewaagd.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!