Pagina's

zaterdag 18 oktober 2014

Stampin'Up! Swaps!!

Hoi hoi!!

Terwijl ik op convention zit te genieten heb ik voor jullie nog een fotootje van mijn swaps.
Op elke SU bijeenkomst mag je als je dat wilt, swappen. Je maakt dan een X-aantal dezelfde dingen en die ga je ruilen met de andere aanwezigen. Zo krijg je de leukste dingen terug. 

Mijn swapjes heb ik gemaakt met het kerst setje Cheerful Tags (bijpassende pons!)


Ik heb er 102 gemaakt :-)

Denken jullie nog aan de prijsvraag die ik donderdag op mijn blog plaatste???

Lieve groetjes en:

3 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Erna, hopelijk heb jullie genoten op de conventie. Ik ben benieuwd welke swaps je terug hebt gekregen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een klus om er 102 te maken Erna. Ben heel benieuwd met wat voor leuke dingen je ze ruilt.
    Veel plezier nog op de conventie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 102???? Alle mensen dat zijne r veel. Ben benieuwd hoeveel je er ruilen kunt! Leuk zeg, dan kom je weer op allerlei ideeën!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!