Pagina's

donderdag 2 oktober 2014

Vind jij Design Papier ook zo gaaf??

Hoi hoi!

Vind jij design papier ook zo gaaf? Ja? Dan heb ik leuk nieuws voor je! 

Alsof het nog niet genoeg is met de akties van gisteren, heeft Stampin'Up! NOG een aktie de lucht in gegooid. Wanneer je je nu inschrijft bij Stampin'Up! en je je starterskit lekker vult met de spullen van je verlanglijstje, krijg je ook nog eens een half jaar lang, élke maand GRATIS een pak design papier!!


Hoe gaaf is dat??? 

Ten eerste krijg je het voordeel van de starterskit:

 Bestel voor € 175,- en betaal slechts € 129,-!!!

Ten tweede ben je van alle nieuwtjes als eerste op de hoogte! 

Ten derde kun jij je eigen spullen voortaan met 20% korting kopen!

Ten vierde kun jij, wanneer je je nu inschrijft (tot 24 oktober uiterlijk) vanaf november elke maand je gratis pakket designpapier GRATIS mee bestellen met je eigen demo-order.
En stel, iemand schrijft zich via jou in tijdens deze aktieperiode, dan krijg JIJ zelfs TWEE pakketten elke maand!! 

En dan heb ik nog niet eens alle voordelen genoemd van het inschrijven.

Kortom, heb je belangstelling hiervoor? Neem contact met mij op voor meer info!

Het nieuwe Stampin'Up! jaar is net begonnen dus het is een prima moment om in te stappen.

Je loopt GEEN risico's!

En tot slot: voor de eerste DRIE mensen die zich via mail melden voor info, en zich ook daadwerkelijk in gaan schrijven, heb ik nog een EXTRA verrassing!!!!

Wat deze verrassing is verklap ik nog niet, maar neem van mij aan dat hij LEUK is!!

je kunt mij bereiken via de button:


Lieve groetjes en:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!