Pagina's

zaterdag 4 oktober 2014

WCMD!!!

Hoi hoi!

Het is vandaag World Card Making Day! WCMD dus :-)
Elk jaar in oktober wordt deze dag gevierd en kun je zelf, of samen met anderen heerlijk aan de knutsel! Ook ik heb een workshop gepland voor vanmiddag en we gaan een aantal leuke dingen maken samen! 


Voor de gasten heb ik natuurlijk weer een bedankje gemaakt, deze keer met de Curvey Keepsake Box, Oh wat is hij leuk!!! Ik heb omdat het nu oktober is, lekkere herfst kleurtjes gebruikt. 


Ik wens jullie allemaal een hele leuke en creatieve dag toe!!

Lieve groetjes, 


1 opmerking:

  1. Hihiiii, het zijn gewoon pompoentjes.... Super leuk bedacht.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!