Pagina's

dinsdag 4 november 2014

Stampin'Up! ABC-Challenge!

Hoi hoi!

Eerste dinsdag van de maand. En dat betekent??? Tja, ik kan me voorstellen dat jullie er nog even "in" moeten komen... Ik heb het natuurlijk over mijn 
Drie deelnemers deze keer voor de letter B.  Maar alle drie hebben ze erg leuke kaarten gemaakt. 
Ik geef ze hieronder weer. Als je tijd hebt, breng dan even een bezoekje en laat een reactie achter. Altijd leuk!




En mijn eigen kaartje:



Hartstikke leuk dames dat jullie meededen!!

Voor de volgende keer is de letter "C" aan de beurt. Het onderwerp is gekozen door Jose, en zij koos 

Cirkels.

 Ik ben benieuwd wat jullie gaan maken. Je hebt de tijd tot 1 december a.s. Op 2 december plaats ik jullie kaartjes en komt de nieuwe uitdaging online!

Voor de letter die hierna komt mag Ankie een onderwerp verzinnen. Jij mag dus iets met de letter "D" verzinnen Ankie! Laat je het me weten?

Als je je kaartje klaar hebt zet je link naar het kaartje dan even in de reacties onder dit bericht! 

Alvast bedankt voor jullie deelname en veel succes met de letter C!

Lieve groetjes en


5 opmerkingen:

  1. Ha Erna wat leuk dat ik mag kijken wat er met de letter D kan. Ik laat het je zsm weten. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mijn kaartje al klaar hoor. Heel toevallig was ik vorige week al met cirkels aan het stoeien geweest en dit kaartje had ik nog niet geplaatst wegens tijdgebrek. Mooie gelegenheid om dat nu te doen. Je kunt hem hier vinden: http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2014/11/abc-challenge.html.
    Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna ik heb een kerstkaartje met cirkels gemaakt, en doe mee aan je challenge.
    Groetjes Ingrid
    http://ingeleeuwtje.blogspot.nl/2014/11/notitieboekje-en-kerstkaartje.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier vind je mijn kaart met cirkels: http://kerstindezomer.blogspot.nl/2014/11/happy-new-year.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hier is op de valreep mijn kaartje Erna, gisteren met Jannita zitten maken.
    Voor het eerst sinds een maand weer een kaartje gemaakt
    http://jolami462.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!