Pagina's

dinsdag 11 november 2014

Stampin'Up! CASe the Catty!

Hoi hoi!!

Eén van de dingen die bij Stampin'Up! gedaan worden is kaartjes of projectjes CASen.
Wat is dat, zul je zeggen...
Voor wie het niet weet, CASe staat voor Copy And Share
En bij dat Copy kun je dan denken aan kleuren, layout, materiaal etc etc.
(oh ja, en "catty" is een ander woord voor catalogus... :-)

Nu heb ik in de dikke catalogus al vaak naar het kado-zakje op pagina 71 zitten kijken. En het leek me zo gaaf om die ook te maken. Ik heb er voor gekozen de kleuren aan te passen. Maar voor de rest heb ik hem hetzelfde gehouden.

Kijk maar:


Kon ik gelijk de leuke stans van die bloem weer eens gebruiken! Wat die is toch wel erg gaaf hoor! 


Hartstikke leuk om te doen, en heb ik gelijk weer een leuk kado zakje om weg te geven.

Denken jullie ook aan de ABC Challenge? We kunnen een kaart maken met Cirkels (letter C)

Ik zou het zo leuk vinden als je mee doet!! 


HIER kun je de uitdaging vinden.

Lieve groetjes en 


3 opmerkingen:

  1. ... Maar ook in deze kleurencombi blijft het een super leuk kado-zakje.
    Hoe kunnen we nu nee zeggen tegen deze puppy-ogen?

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit zakje zeg! Prachtig weggevertje.
    Ik vergeet gewoon mee te doen met je challenges. Ik ga nu mijn best doen. Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I just love these little gift bags Erna but you've definitely taken this one to a new level by decorating it with these beautiful flowers! I have not been able to resist those puppy's eyes either - off to look at the ABC challenge now! Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!