Pagina's

zondag 9 november 2014

Stampin'Up! jubileum kaartje!

hoi hoi!

Op deze zondagmiddag (waarop het trouwens nog best mooi weer is!) wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik maakte voor een 25 jarig huwelijk. Dat mag natuurlijk wel sprankelend zijn!
In de kast vond ik mooi glitter papier, waaruit ik vierkantjes geponst heb. Die heb ik vervolgens op een rode ondergrond geplakt zodat ze extra mooi uitkomen.

Daarbij heb ik nog een stempel uit de hartjes-set gebruikt, ook gestempeld op glimmer paper. Dat is wit papier met een heel subtiel glinstertje erdoor. Ik heb dit papier kort geleden voor het eerst besteld en het is echt heel erg mooi! Je kan het op de foto helaas niet zien.(maar geloof me maar :-)

Dit is het geworden:


Van iets dichterbij nog en foto. Nu kun je zien hoe ik de laagjes opgeplakt heb:




AKTIE:

Dan wil ik jullie nog graag vertellen dat ik een aktie op touw gezet heb om geld in te zamelen voor Ebola slachtoffers. In het kort houd het in: dat ik van elke bestelling aan Stampin'Up! produkten in november 10% van het bestelbedrag overmaak naar het nationale nummer giro 555. 

En aangezien Sinterklaas en Kerst er aan komen, en het feit dat veel mensen altijd nog wensen op hun verlanglijstje hebben staan (ja toch?) leek mij dit een perfecte maand om dit te doen.

Help jij mij mee verschil te maken met je hobby??

Je kunt je bestelling aan mij doorgeven via mail: erna.logtenberg@gmail.com
Alle bestellingen, gedaan tot en met 30 november 23.59 uur tellen mee!!

Het bericht op Facebook kun je HIER vinden. Ik zou het leuk vinden als je het bericht liked en deelt op je eigen tijdlijn!


Dan nu nog even mijn lijstje met gebruikte materialen voor de kaart:

Built for Free Using: My Stampin Blog



Lieve groetjes en



1 opmerking:

  1. hij is prachtig ! bedankt voor het idee, ik zit nl. met een heleboel vierkantjes die ik over heb van raampjes te stanzen.... kan weer niet over m'n hart krijgen om ze allemaal weg te kieperen, misschien komt er dan wel een creatie van die lijkt op de jouwe... alleen... het is geen prachtig glitterpapier, we zien wel, bedankt voor de inspiratie,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!