Pagina's

zaterdag 29 november 2014

Stampin'Up! SAB Tour!

Hoi hoi!

Gisteravond ging ik naar Nuland, om daar een avondje door te brengen met andere Stampin'Up! fans, mijn vriendinnen en teamgenootjes! Op deze avonden hoor je nieuwtjes, zie je nieuwe produkten (ooooohhhhh!!!! ze zijn mooi!!!!) en kun je een make & take maken. Daarnaast zijn er ook altijd Price Patrols. Nu heb ik een beetje de naam dat ik altijd wat win.... ik vind het zelf wel mee vallen, in Brussel heb ik toch niks gewonnen?? HAHAHA

Maar ok, ook deze keer was het raak:


Bubbels over de foto, want SORRY, ik mag het nog niet laten zien!! 

Volle bak!


En hé. daar zit ik!


Gebruikelijk op deze bijeenkomsten is ook het swappen. Je maakt iets en ruilt dat met anderen.
Ik had deze keer niet veel tijd gehad. En was ook eigenlijk van plan om niets te maken. Maar toen kwam ik bij de Xenos, en zag deze cuties van decoratie balletjes liggen.... En ja, toen kwam er toch een ideetje bij me op....

Daarom heb ik het klein gehouden, ik heb voor mijn vriendinnen cluppie en mijn teamleden een swap gemaakt. Sorry luitjes, als jullie dit lezen en geen swap van mij kregen.... Volgende keer beter!

Ik heb sterren gemaakt, labeltjes, de ballen gevuld met mica flakes, een strikje en een touwtje er aan geknoopt. 

En dan krijg je dit:



En nu ga ik weer verder met nieuwe dingen bedenken en voorbereiden.

>>> De aktie inschrijven voor € 96,75 loopt nog tot en met 2 december! <<<
>>> lees HIER meer!<<<

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en


3 opmerkingen:

  1. Ja, het was een leuke avond. Leuk swapje heb je gemaakt,helaas heb ik niet met je geruild! Volgende keer misschien wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto. Kan SU geen stempel van die zeepbellen maken? Ik wil er zo mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke swap heb je gemaakt, ben zo benieuwd wat achter de zeepbellen zit :-)
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!