Pagina's

donderdag 20 november 2014

Stampin'Up! SU--per Challenge!

Hoi hoi!

Het is weer donderdag, en een nieuwe uitdaging staat voor je klaar op SU-per Challenges! 
Deze week hebben we een sketch voor je. 
Ik vind het altijd heel fijn werken met een sketch, je kunt elke set pakken die je wilt en ook elke kleur nemen waar je zin in hebt. Maar de basis is het patroon dat je gaat gebruiken.

Bij het uitkomen van de herfst/winter catalogus had ik ook de randpons met sterretjes besteld. Tot nu toe had ik die eigenlijk nog niet gebruikt. Ik ben er gewoon niet aan toegekomen. Maar nu ik de laatste tijd steeds meer kaartjes en projectjes zie waarin deze pons gebruikt wordt, moest ik van mezelf deze pons ook eindelijk eens uit de verpakking halen (oops!) 

Het is heel simpel, gewoon een randje met sterretjes, maar wat is ie leuk! Vinden jullie niet?

Kijk maar eens wat ik er mee gedaan heb. Ook heb ik mijn favoriete glitterpapier van dit moment gebruikt: het champagne glitter papier. Zó gaaf!!  Met de sterren framelits heb ik twee sterren in elkaar gelegd. Daarmee kreeg ik het sterrenrandje dat op de banner zit, maar tegelijk ook de ster die aan de rechterkant zit. twee tegelijk dus! 

Doen jullie ook weer mee?



Built for Free Using: My Stampin Blog


Het Challenge blog kun je HIER vinden

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. Woww, wat een mooie uitwerking. De eenvoud siert.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje weer. Ja, die pons is geweldig. Helaas heb ik hem (nog) niet. Keuzes maken he. St.ukje jute van het blokje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje Erna! Ik zag de andere kaarten al en ze zijn stuk voor stuk prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!