Pagina's

maandag 3 november 2014

Stampin'Up! Teamdag!

Hoi hoi!

Afgelopen zaterdag hield ik een teamdag met een gedeelte van mijn teamleden. We hebben een gezellige dag gehad en leuke dingen gedaan! We hebben natuurlijk geswapt: 



Anne-Marie, Frederique, Corine en Monique


Gonny, Chantal, Geke, Jose en Jannita

En ja, ik ben vergeten mijn eigen swaps op de foto te zetten......

Chantal had een workshop herfstkaartjes voorbereid die we gemaakt hebben:


En we hebben nog een project gedaan met een verrassingstasje.
Iedereen maakte thuis een kaart, stopte de gebruikte materialen in een tasje/zakje/doosje en nam dit mee. Vervolgens hebben we de tasjes aan elkaar doorgegeven zonder de originele kaart en de ontvanger ging aan de slag met de materialen die ze kreeg. 
Dat kostte hier en daar heel wat zweetdruppeltjes, maar wat was dit leuk om te doen!

Hieronder zie je mijn resultaat:


Ik kreeg een doosje met bermuda bay en wit papier, bermuda bay en zwarte inkt en een stempelset, vlinderponsen, rhinestones en vellum. Ik heb dus heel lang na zitten denken hoe ik die zwarte inkt kon gebruiken en hem uiteindelijk maar weggelaten. De linkerkaart is het origineel van Gonny, de rechterkaart heb ik gemaakt.  

Kortom, een hele geslaagde dag. Deze dag houdt ik twee keer per jaar voor mijn hele team. Lijkt het je leuk om hier bij te zijn? Het enige dat je hiervoor hoeft te doen is in te stappen in het Stampin'Up! avontuur en de volgende keer kun jij dan ook gezellig mee doen! Mail mij voor meer info!


Verder kun je ook nog je bestelling voor de Weekly Deals doorgeven, Doe dat uiterlijk morgen, want woensdag zijn er weer nieuwe deals! De aanbiedingen van deze week zijn:



Voor nu, bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!