Pagina's

woensdag 5 november 2014

Stampin'Up! workshop met Stippled Blossoms

Hoi hoi!

Vorige week gaf ik een workshop in Zwolle. De gastvrouw had aangegeven dat ze graag iets wilde maken met de set Stippled Blossoms en een combi met de set Trust God. Nou, dat kan geregeld worden :-)) Dus ik ben gaan zitten en uiteindelijk kwam ik tot een boekje met daarin vier tags. Op deze tags heb ik de diverse teksten uit de set Trust God gestempeld. 
Het boekje heb ik vervolgens versierd met stempels van Stippled Blossoms. 

Iedereen vond het erg geslaagd en ik ben zelf ook wel tevreden over het uiteindelijke resultaat :-)


De labeltjes met tekst:


De grote bloem op de voorkant:


En hieronder het overzicht met gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Wil je deze workshop ook een keertje doen? Laat het me weten!

Voor nu bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. Ooo... wat is deze mooi geworden! Echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, echt schitterend, en mooie teksten ook.Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze wel ontzettend gaaf geworden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was ook een super gezellige en geslaagde ochtend! Vandaag is onze bestelling binnen gekomen dus kunnen we nog even lekker nagenieten met al die mooie stempels en kleurtjes inkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!