Pagina's

vrijdag 2 januari 2015

Stampin'Up! Bedankt!! en.... Weekly Deals!

Hoi hoi!

Op deze laatste dag van het jaar zijn er weer nieuwe aanbiedingen die de komende week geldig zijn. Je kunt ze hieronder vinden.

Voor het overige: wil ik jullie enorm bedanken voor al jullie leuke reacties, alle nieuwe mensen die ik heb leren kennen het afgelopen jaar en de mooie dingen die ik meegemaakt heb tijdens workshops, party's, demo-dagen en andere bijeenkomsten. 

Als bedankje voor dit jaar en jullie bijdrage daarin verloot ik vandaag als "oudejaarsloting" het volgende pakketje:


De (nog ongebruikte) stempelset "A Banner Christmas" en een nieuw pakketje "Trim the Tree" designer series paper stack!!

Dan kun je zeker op tijd beginnen met je kerstkaarten voor volgend jaar :-)))))

Wat moet je doen? Zet de afbeelding op je blog met een link naar dit bericht. Vermeld in een reactie hieronder dat je mee wilt doen met deze verloting. 
Op 5 januari a.s. maak ik dan de winnaar bekend! 

NB: Deze aktie komt ook op mijn Facebook pagina, wil je dus twee keer kans maken? Dan moet je daar ook nog even mee doen :-)

En dan nu nog de weekly Deals:
Built for Free Using: My Stampin Blog



Voor nu: bedankt voor je bezoekje, een hele goede jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief 2015 gewenst. En:



7 opmerkingen:

  1. Hoi Erna wat leuk dat je op deze laatste dag van het jaar een kadootje gaat weggeven. Ik heb nog niets van Stampin'up maar hoor vele positieve erover en zou het graag zelf ook eens zien en
    Proberen. Wie weet op deze manier kennis ermee maken?
    Alvast bedankt voor deze leuke kans.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Erna, allereerst jij een hele goede jaarwisseling en veel geluk, gezondheid en creativiteit voor 2015!
    En dat leuke stempelsetje of papier...altijd tof!!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen voor 2015! En wat leuk dat je een eigen oudejaarsloterij organiseert :). Ik heb niks gewonnen bij de Staatsloterij, dus ik doe graag mee met jouw loterij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tsjee, Erna, wat een geweldige prijs ga je verloten! Echt top!! Ik doe graag mee! (Staatsloterij zelfde verhaal als hierboven...;-))
    Voor jou een heel gezond, gelukkig, gezellig en succesvol jaar gewenst!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk pakketje zeg. Nou ik doe graag mee. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar ook voor jou natuurlijk en voor je gezin. Ik doe graag mee ik heb het gedeeld en op facebook een reactie bedankt voor de mooie kans om dit te winnen, groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook hier doe ik graag mee :)

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!