Pagina's

maandag 22 december 2014

Stampin'Up! Kerstgroet

Hoi hoi!

Nog een paar dagen.... en dan is het Kerst! Kijken jullie er ook naar uit? 
Ik was dit jaar behoorlijk laat met alles.... 
met de boom, met het maken van de kaartjes, en met het versturen van de kaartjes...

Inmiddels ben ik bijna op schema. De kaartjes zijn af, en bijna op de bus :-)

Afgelopen vrijdag stond ik op een Ladies Night in Veenendaal. Erg gezellig. Ik had een aantal dingen gemaakt om te verkopen. Eén daarvan was dit doosje, waarin een koekvormpje zit met een gedichtje:


(Als je op de foto klikt wordt hij vergroot)


Ik vond het zelf wel een erg grappig gedichtje, daarom heb ik deze doosjes gemaakt. 

En nu ga ik weer verder met enveloppen schrijven :-)

Lieve groetjes en:


4 opmerkingen:

  1. Leuk! En dat gedichtje is ook leuk met een pot cookies in a jar. Je weet wel zo'n pot met alle droge koekjes ingredienten waar de ontvanger alleen nog ei en boter/olie aan toe moet voegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk geheel! Het gedichtje is grappig en natuurlijk helemaal met het leuke pakketje er zo om heen. Mooi versierd, de tekststempel is ook super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke doosje, en wat een grappig gedicht, leuk om zo te geven met het doosje en koekjesvormpje.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohw... Wat leuk!!!! Het versje maakt het wel tot één geheel. TOP!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!