Pagina's

vrijdag 12 december 2014

Stampin'Up! Krans

Hoi hoi!

Komende zaterdag geef ik een workshop bij mij thuis. We maken dan een kerstkrans. Ik heb hiervoor het prachtige "All is Calm" designpapier in stroken gesneden. Deze met de bonefolder gekruld en op een krans bevestigd. Wel even een werkje, maar dan heb je ook wat :-)

Onderin de krans heb ik nog een ster met tekst bevestigd.


Mijn krans hangt inmiddels aan een deur in de gang. En ik ben best tevreden met het resultaat :-)

Lieve groetjes en:


4 opmerkingen:

  1. Wauwie!!! Dit ziet er wel heel, heel, heel gaaf uit.
    Veel plezier morgen met de workshop.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat ziet er gaaf uit zeg! Heb je hem aan de binnenkant hangen of aan de buitenkant? Dan moet je geen regen op je deur en krans hebben. Zou toch zonde zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ziet er erg goed uit !
    Zie hem ook al voor me met andere kleuren !
    Misschien ook te maken in een hartvorm ?
    Lijkt mij ook leuk !

    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!