Pagina's

maandag 15 december 2014

Stampin'Up! Match the Sketch!

Hoi hoi!

Zondagmiddag is mijn freubel-middag.... De zon scheen heerlijk buiten, en ik ben ook al lang buiten geweest. Maar toch moest ik even een kaartje maken.
Bij Match the Sketch stond een leuke uitdaging. En daar ben ik mee aan de gang gegaan. De twee rechthoeken die zij in de sketch hebben, heb ik vervangen door labels. De bovenkant van deze labels heb ik gemaakt met een nieuwe (!) labelpons van Stampin'Up! Deze pons komt in de nieuwe voorjaarscatalogus en kon ik als demonstratrice alvast bestellen. 

Kijk maar:


Ik zit nog fijn in de sterretjes, zoals je ziet :-))


Wil je nog iets van de weekly deals of iets anders hebben?
Morgen doe ik een bestelling, dus dan kan ik het voor je meebestellen!

Lieve groetjes en:



2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!