Pagina's

dinsdag 9 december 2014

Stampin'Up! Mijn kaart voor Addy

Hoi hoi!

Via Stampin'Up! hoorde ik van Addy, een 6 jarig Amerikaans meisje, dat ernstig ziek is en waarschijnlijk haar laatste kerst gaat meemaken. Haar wens is om hangemaakte kaarten te mogen ontvangen. Nou, daar doen we natuurlijk graag aan mee! 

Het verhaal en adres waar de kaart naar toe moet kun je HIER vinden.

Maar wat maak je voor een 6 jarige, waarvan je weet dat ze heel ziek is??? 
Daar moest ik even over nadenken. En toen ik de leuke kerstman zag bij Debbie, besloot ik deze te maken en op een kaart te verwerken.

Dit is mijn kaartje geworden:


Deze kerstman is helemaal gemaakt met punches. (ponsen) Gelukkig doe ik nooit oude ponsen weg, dat is nu weer handig :-)

Ik zou het leuk vinden als jullie ook mee doen en Addy, haar zussen en moeder een onvergetelijke kerst bezorgen. 

Lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart voor dit zieke meisje gemaakt, heftig het zal je kind maar zijn.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rood op rood, wat prachtig om die kleur als achtergrond te gebruiken. Addy zal de kaart vast prachtig vinden. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fantastisch initiatief! Zelf ben ik ook een actie gestart voor een jonge dame, het uitgangspunt is toch wel wat luchtiger, maar voor de kids doe je alles.
    Je kaartje is wel heel gaaf geworden, die wordt vast en zeker goed ontvangen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!