Pagina's

maandag 8 december 2014

Stampin'Up! serie kerstkaartjes

Hoi hoi!

Zijn jullie de Sinterklaas goed doorgekomen?? Wij wel, de beste man is ook bij ons geweest. Met de volwassenen trekken wij altijd lootjes, en de kinderen krijgen kadootjes van de Sint :-). Wij beginnen dan de avond standaard met een stamppot buffet, gemaakt door mijn schoonmoeder. Heerlijk! Onze hond vond de surprise best lekker :-)


Gisteren zag ik bij de Dutch Cardlovers een nieuwe uitdaging. Maak een serie van 4 kaartjes van 10x10cm. Nou, ik heb nog wel wat kaartjes nodig voor de kerst, dus een serietje is altijd welkom!

Ik ben maar eens met de Wonderous Wreath aan de slag gegaan. Die heb ik namelijk nog niet zo vaak gebruikt. Ik maakte deze vier kaartjes:


Hieronder zie je ze nog eens per stuk:





En een close-up van één van de kaartjes. Je kunt hier de gekleurde pareltjes zien. Ik heb ze met blendabillities gekleurd. Wat gaat dat makkelijk!


En nog een overzicht van gebruikte materialen, mocht je zelf ook aan de slag willen:

Built for Free Using: My Stampin Blog

Dat was het weer voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:



9 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes, super gedaan. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie kaartje met die mooie wreath stempel, Erna! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke en mooie serie! De eenvoud en de variatie er ook weer in zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn mooi! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige set kaartjes Erna! Leuk dat je meedoet bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige serie hoor fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super setje kaarten Erna, leuke set is het hé? Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!