Pagina's

zondag 28 december 2014

Stampin'Up! Sneak Peak....

Hoi hoi!

Vandaag laat ik jullie een kleine sneak peak zien van de nieuwe Sale-A-Bration folder die ingaat op 6 januari a.s. Voor elke €60,- die je vanaf die datum besteedt aan Stampin'Up! artikelen, mag je een GRATIS stempelset, setje blendabillities, designpapier of knoopjes uitzoeken! Bestel je voor €120,- dan mag je twee gratis SAB artikelen uitzoeken! 

Ik maakte alvast een kaartje met een set uit de SAB folder. De stempels die ik gebruike komen uit het setje "Best Day Ever" en ik "casede" een kaartje uit de folder. 


Het label is gemaakt met een nieuwe labelpons, die in de Spring/Summer catalogus staat, welke ook op 6 januari in gaat. 

Op 10 januari houdt ik een Kick Off Party, om deze feestelijke periode in te luiden. 
Binnenkort meer info, maar dan kun je de datum alvast reserveren in je agenda.

Wil je nog iets bestellen uit de Weekly Deals van deze week? Geef je bestelling dan door uiterlijk morgen 10.00 uur. Voor de aanbiedingen kun je HIER een kijkje nemen.

Lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi zeg, en ik ben ontzettend benieuwd naar de nieuwe spullen van SU.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!