Pagina's

dinsdag 23 december 2014

Stampin'Up! Snowman Soup!

Hoi hoi!

Misschien kennen jullie hem nog van vorig jaar... toen had ik ook een snowman soup gemaakt. Alleen ietsje anders verpakt. Ook dit jaar maakte ik voor de Ladies Night een flink aantal soupjes en inmiddels zijn ze allemaal verkocht :-)

Je neemt: een pak warme chocolademelk-zakjes van Nescafé, een candy cane, wat mini marshmellows, een uitgerpint gedichtje, een cellofaan zakje en je maakt een leuk weggeef kadootje.


Gedichtje:


En een select aantal voor de foto... ik had er nog meer ...


Misschien nog een snel ideetje voor als je morgen iets nodig hebt?? :-)

Op mijn Facebookpagina organiseerde ik een kerstketting. Daar zijn al veel leuke en mooie kaarten van te zien. Je kunt het HIER bekijken. En oja, "like" je mijn pagina ook??


Dankjewel!! 

Voor nu: bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!