Pagina's

donderdag 4 december 2014

Stampin'Up! SU-per Challenge #66

Hoi hoi!

Vandaag weer een nieuwe uitdaging van SU-per Challenges. Het is een thema challenge deze keer en de opdracht is "gebruik banners op je kaart" 

Ik heb een transparant sheet bestempeld met witte craft inkt. Daaroverheen heb ik een strook papier geplakt en daarop weer een stukje design papier. Vervolgens heb ik de tekst gestempeld en uitgeknipt in de vorm van een banner. Kerstboompje er bij en klaar was hij:


Hieronder zie je de banner van dichtbij:


Doen jullie ook mee met de nieuwe uitdaging?

Ga hiervoor naar het BLOG!

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:



2 opmerkingen:

  1. In één woord PRACHTIG!!!
    Zelf vind ik het ook onwijs leuk om met mica te werken. Het geeft vaak net een extra touch aan je kaartje.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart met dat stuk transparant dat je ziet. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!