Pagina's

donderdag 11 december 2014

Stampin'Up! Thinking of you

Hoi hoi!

Al een paar maanden geleden had ik het met een vriendin over "attent zijn". Wij vonden onszelf niet zo attent en beloofden dat we daar meer op zouden gaan letten. Nu heeft deze vriendin een operatie ondergaan en natuurlijk moest ik haar een kaartje sturen. (Ahum, ik had hem dus al véél eerder moeten sturen!!!) Maar heb hem met liefde gemaakt. 

Dit is het geworden:



De tekst is eigenlijk een rechte rubber stempel. Maar ik heb hem een beetje rond op mijn clearblok geplakt en toen kreeg ik de gebogen tekst:


Leuk he?

Ik ben wel een beetje weg van deze kleurencombinatie.... vind hem erg mooi!

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:



5 opmerkingen:

  1. En ik vind hem ook heel mooi. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er inderdaad een prachtig kaartje van gemaakt. Hier zit duidelijk heel veel liefde in.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel eens goed om stil te staan bij zulke dingen. En nu volhouden ;-). Kleurencombinatie is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel lieverd! Heel attent van je! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ook een heel mooie kaart! Kleine details die het volledig afmaken, en ook een mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!