Pagina's

woensdag 3 december 2014

Stampin'Up! Weekly Deals!

Hoi hoi!

Vandaag staan er weer nieuwe weekly deals voor jullie op de site en.....


.....ik kan zeggen dat ze weer erg leuk zijn deze week!! Helemaal passend bij deze maand. 

Wat dacht je bijvoorbeeld van de embossingfolders?? Heel geschikt voor het maken van je laatste kerstkaartjes! Vooral de sterren embossingfolder is zoooo leuk.. kijk maar naar het blauwe rondje:


Maar ook overige embossingfolders kun je goed gebruiken om een leuk effect aan je kaart of project te geven. En dat alles héél eenvoudig te doen met de texture embossing boutique die nu ook flink in de aanbieding is! Wil je iets hebben uit de weekly deals? Stuur me dan een mailtje! 
En ik bestel het voor je!


Built for Free Using: My Stampin Blog


Tot morgen, dan heb ik weer een nieuw kaartje voor je!

Lieve groetjes en:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!