Pagina's

dinsdag 13 januari 2015

Nieuwe Layout!!

Hoi hoi!

Niet schrikken! Mijn blog is een beetje veranderd! 
Ik was toe aan iets nieuws en heb een nieuwe "header" gemaakt, zoals dat heet :-)

Hopelijk kunnen jullie hier een beetje aan wennen?

Hier en daar moet nog wel ietsje aangepast worden, maar dat volgt vanzelf. 

Van Nelleke kreeg ik vandaag een kaartje als bedankje voor haar prijs! Leuk Nelleke! Hij komt op de goede dag, want ik ben ook nog eens jarig vandaag! 
Dankjewel!!

Verder heeft degene met lotnummer 727 de prijs van afgelopen zaterdag gewonnen.

Alvast gefeliciteerd! Je moet je alleen nog even melden bij mij :-)

Omdat ik vandaag jarig ben geef ik ook vandaag een cadeautje weg, 

Ik ga maar liefst 3x een knutselpakket weggeven!

Een knutselpakket met Stampin'Up! designpapier, lint EN een SAB stempelset naar keuze!

Wat moet je hiervoor doen????

Vertel mij waarom juist jij een knutsel pakket wilt winnen! 

Zet de afbeelding op je blog met een link erbij naar dit bericht!


Over 10 dagen maak ik de gelukkigen bekend! 


Lieve groetjes, 

Erna




9 opmerkingen:

  1. Hier ook nog gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je goed verwend bent vandaag, zeker met de zelfgebakken appeltaart! Waarom het knutselpakketje goed van pas zou komen, ben sinds oktober werkzoekende en geniet niet van het thuis zijn, en met knutselen kan ik mijn gedachten eens ergens anders op zetten, dan de hele dag naar werk zoeken denken. Fijne dag nog verder!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,

    Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een gezellige dag gehad mag hebben.
    En wie wil er nu niet een geweldig pakker ontvangen van SU artikelen ik ben in de begin fase dus alles is welkom. en ik ga het op mijn blog neer zetten.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna,
    ik heb geen idee waarom het niet lukt om een berichtje achter te laten, maar het lijkt erop dat het nu wel lukt. Ik zie niet dat het hier is of op FB, dus ik laat je ook hier even weten dat ik graag het pakketje zou winnen, gewoon omdat ik de SU spullen mooi vindt, maar nog vaak twijfel iets te kopen. Ook omdat het vaak grote uitgaves in 1 keer zijn. En het scheelt jou weer verzendkosten, want het balkonklimmen bij mijn dochter beviel zo goed, dat ga ik vast nog eens doen ;-))
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wil graag meedoen met je verloting, Erna!
    Misschien is een leuk pakketje van jou een duwtje in mijn rug om weer eens lekker een avondje voor mezelf te :nemen" en eens heerlijk los te gaan met nieuwe spullen om zo mijn "mojo"-motor weer op gang te krijgen.
    Strak plan?

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Erna,
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!! Een hele fijne dag vandaag!! Graag wil ik zo'n mooi pakket winnen, omdat het super leuk is om met de spullen van SU te werken. Alleen heb ik er nog niet zo heel veel van en helaas is mijn budget niet toereikbaar genoeg om de spulletjes te kopen. Dus als de kans zich voordoet om deze spulletjes in mijn bezit te krijgen neem ik ze met beide handen aan!! De afbeelding staat op mijn blog. Ook op Facebook heb ik een reactie geplaatst. Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! En wat ontzettend gaaf dat je een cadeau weggeeft! Ik doe graag mee. Waarom wil ik dit winnen? Om samen met mijn moeder te knutselen. Ik ben net verhuisd en woon nu vlak bij haar. Reden om lekker vaak samen te freubelen en hoe kan dat beter dan met mooie spulletjes? Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo dat zou ik zo graag willen ik zie steeds overal van die leuke kaarten met materialen van stampin up en ik heb daar zelf nog helemaal niets van. Dus het lijkt mij super!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Erna,
    Waarom ik dit prachtige pakket zou willen winnen is omdat SU hele mooie materialen hebben en heel fijn zijn om mee te werken, maar helaas zijn ze vrij prijzig en dat kan helaas mijn budget niet hebben. Leg wel regelmatig iets weg om te sparen voor de spulletjes van SU. Maar dit is een kans om alvast wat spulletjes in mijn bezit te krijgen. De afbeelding staat op mijn blog ook gelikt op Facebook
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Erna.....van harte gefeliciteerd met je verjaardag nog.
    Wat ontzettend leuk dat je een prijs weggeeft....ik wil daar dan ook heel graag aan meedoen omdat het me geweldig lijkt p met de materialen van Stampin Up te mogen werken.Ik heb er nog niets van maar ben erg benieuwd,het lijkt me zo gaaf! Ik heb net de afbeelding op mijn blog gezet met een link naar jouw blog.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!