Pagina's

dinsdag 6 januari 2015

Stampin'Up! ABC-Challenge!

Hoi hoi! 

Na het nieuws van vanochtend over de start van Sale-A-Bration nu dit 2e bericht van vandaag:

Het is de eerste dinsdag van de maand en dat betekent tijd voor mijn ABC Challenge!! 

Deze keer had ik vier deelnemers die een kaartje gemaakt hebben met "dies".
Het onderwerp is gekozen door Ankie

De kaartjes deze maand zijn van:




(zij maakte er zelfs twee!)



En mijn eigen kaartje:


Ik heb hiervoor de nieuwe "Hello You Thinlits" gebruikt. Het woordje "happy" drie keer uitgestanst en op elkaar geplakt, waardoor het wat dikker geworden is. 

***

Voor de volgende keer is de letter "E" aan de beurt. Het onderwerp is gekozen door Ingrid, 
en zij koos 

Embossing

 Ik ben benieuwd wat jullie gaan maken. Je hebt de tijd tot 2 februari a.s. Op 3 februari plaats ik jullie kaartjes en komt de nieuwe uitdaging online! Je maakt dus een kaartje waarin je gebruik maakt van embossing.

Voor de letter die hierna komt mag Linda een onderwerp verzinnen. Jij mag dus iets met de letter "F" verzinnen Linda! Laat je het me weten?

Als je je kaartje klaar hebt zet je link naar het kaartje dan even in de reacties onder dit bericht! 
Ik ben aan het nadenken om een prijsje beschikbaar te stellen, jullie horen nog meer hierover van mij op een later tijdstip. 

Alvast bedankt voor jullie deelname en veel succes met de letter E!

Lieve groetjes en



4 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes zijn er gemaakt met de letter D challenge!
    Gefeliciteerd Linda, ben benieuwd naar jouw keuze voor de letter F.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nieuwe challenge. De E van embossen. Ik heb mijn kaartje al klaar en je kunt het hier vinden:
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2015/01/e-van-embossing.html. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna heb mijn kaartje voor de E van embossen klaar en staat online.
    http://www.ingeleeuwtje.blogspot.nl/2015/01/verjaardagskaart.html
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. http://jolami462.blogspot.nl/2015/01/embossen.html
    Hier vind je mijn embossen kaartje.
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!