Pagina's

donderdag 8 januari 2015

Stampin'Up! Kick Off Party!!

Hoi Hoi!

Komende zaterdag houd ik een Kick Off Party om de start van de voorjaarscatalogus én de 
Sale-A-Bration periode te vieren! 



Je bent welkom bij mij thuis, tussen 11.00 - 15.00 uur. 

Wat kun je in die tijd allemaal doen?

Je kunt een groot aantal nieuwe artikelen bekijken
Je kunt voorbeelden, gemaakt met nieuwe artikelen, bekijken
Je kunt een gratis Make en Take volgen
Je kunt de nieuwe catalogus mee naar huis nemen

Je kunt genieten van koffie of thee met iets lekkers

Je kunt andere enthousiastelingen ontmoeten 

EN

Je kunt mijn oude Stampin'Up! stempelsets kopen voor €10,- per set, ongeacht de oorspronkelijke prijs of grootte van de set!!

Je kunt mijn oude Stampin'Up! 'dies' kopen voor €15,- per stuk, ongeacht de oorspronkelijke prijs!!

Je kunt mijn oude Stampin'Up! embossingfolders kopen voor €3,- per stuk!!

EN

Doe je een bestelling van minimaal €30,- dan krijg je van mij een lootje en ding je mee naar deze prijs:

Een (nog ongebruikte) stempelset Christmas Ornaments:


MET bijpassende pons:



Bij een bestelling van €60,- krijg je twee lootjes etc. 
(én dan mag je ook een gratis SAB artikel kiezen!)

Kun je niet komen zaterdag maar je wilt wel je bestelling doorgeven en meeloten? Zorg dan dat je bestelling via mail bij mij binnen is, uiterlijk zaterdag 10 januari a.s. om 18.00 uur.

Nou, dat is wel een leuk feestje he! 
Neem gerust ook iemand mee! 

Ik hoop je te zien zaterdag! Lieve groetjes en:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!