Pagina's

dinsdag 20 januari 2015

Stampin'Up! Mannenkaarten

Hoi hoi!

Ik hoor het wel vaker... mannenkaarten zijn lastig. En, ik vind het ook lastig.
In de nieuwe voorjaarscatalogus staat zo'n handig klein papierblokje wat mij heel geschikt leek voor mannenkaarten en ik heb het dan ook gekocht. Het lag tot nu toe te wachten tot ik er iets mee ging doen. En afgelopen week kwam ik een kaartje tegen. Ik dacht dat het was van Brian King, maar ik kan het niet meer terug vinden.... mocht je weten waar ik het gezien heb laat het me dan weten!

Het kaartje heb ik heel inspiratieloos na gemaakt. Maar ik kwam wel op nieuwe ideeën en heb er gelijk nog maar een aantal gemaakt. Heb ik in ieder geval weer wat voorraad.

Het eerste kaartje was dit:


Dit is een gebruikte stempel uit de SAB set "Big Day"

Maar ik heb ook nog een set met gave teksten, nl. de set "Bravo"
En daar maakte ik de volgende kaartjes mee:




De witte tekst is geëmbost met wit embossingpoeder. 

Eenvoudige kaartjes, snel klaar en geschikt voor mannen wat mij betreft!

Hieronder nog even de gebruikte materialen:


Built for Free Using: My Stampin Blog




Bedankt voor je bezoekje, 



6 opmerkingen:


  1. Hele mooie stoere kaarten heb je gemaakt,
    leuk met die teksten ☺

    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik het designpapier zag, dacht ik wat een moeilijk papier, wanneer kan je het goed gebruiken.
    Maar aan jouw kaartjes te zien, is het toch wel erg goed gelukt!!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn zeker geschikt voor mannen !
    Blijft altijd moeilijk, ook voor mij !
    Mooi papier !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...die zijn echt super cool!! Ik had dat design papier ook al gezien, maar nog geen flauw idee wat ik daar nou mee moest.....maar dit is echt te gek gaaf!!!!!!!!
    Oei.....verlanglijstje wordt steeds langer......

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten, Erna! Inderdaad heel leuk voor mannen.
    En het voorbeeld is inderdaad van Brian King:
    http://stampwithbrian.com/2014/12/21/celebrate-your-big-day-with-cake/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, inderdaad goede mannenkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!