Pagina's

zaterdag 10 januari 2015

Stampin'Up! Nederlandse Bloghop!

Hoi hoi!

Welkom op de bloghop georganiseerd door de Nederlandse Stampin'Up! demonstratrices! 





Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin'Up! lente/zomer catalogus 2015.

Als je net begint met deze bloghop: gezellig dat je er bent! Als je de hele bloghop gedaan hebt en je klikt weer door kom je hier via het blog van Krista

Hoe werkt een bloghop? Heel simpel! Deze bloghop start hier. Je vindt hier een linkbutton met "volgende", deze klik je aan en vervolgens hop je verder. Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog. Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen! 

Wat moet je doen? Je hopt van blog naar blog en je laat als je dat leuk vindt gezellige reacties achter op de bloghopberichtjes bij de deelnemende demonstratrices. 

Ik heb voor jullie drie kaartjes gemaakt met de Hello You Thinlits. Ik ben gek op letters en woorden. en deze nieuwe thinlits mét bijpassende stempelset, trok dan ook gelijk mijn aandacht toen ik de nieuwe catalogus doorbladerde. Je kunt zóveel leuke dingen er mee doen! 

Als eerste een "gewoon" kaartje, redelijk snel klaar. De bloem zit in de bijpassende stempelset:

(klik op de afbeeldingen voor een vergroting!)


Het tweede kaartje dat ik maakte was ietsje meer werk maar o zo leuk om te doen. Ik sneed strookjes papier in de kleuren van de regenboog. Deze plakte ik tegen elkaar aan op een blauwe kaart. Uit een witte kaart stanste ik het woordje "happy" en legde die over de opgeplakte strookjes heen. Dit is dus even passen en meten om precies onder het woord uit te komen met je strookjes:



Bij het derde en laatste kaartje heb ik een techniek gebruikt die ik afgelopen week bij Sannie's scrapzolder zag. Je sponst en stempelt eerst een gedeelte van je basiskaart. Vervolgens stans je daar het woord uit dat je wilt gebruiken. Daarna heb ik hetzelfde woord nog 4x uit wit papier gestanst. Deze woordjes heb ik allemaal op elkaar geplakt en toen weer in het uitgestanste woord geplakt. Het woord komt nu naar voren op de kaart terwijl je ook het gesponste deel blijft zien:



Hieronder staan afbeeldingen van de stempelset en thinlits die ik gebruikt heb. Als je deze ook graag wilt, bestel ze dan in een bundle, je bespaart dan 15% op de totaalprijs! 

Built for Free Using: My Stampin Blog



Dit was mijn bijdrage, veel plezier met het bezoeken bij de volgende deelnemers! 

En; morgen (zondag 11 januari) is er een tweede bloghop ronde. Wil je dus morgen ook allerlei leuke dingen bekijken, begin dan zondag bij het blog van Ilse.


Ga nu verder naar het blog van Angélique:




Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


48 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaartjes Erna, leuk om hier weer ideetjes van op te doen, groetjes caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave kaartjes Erna! Leuke tips ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Erna, leuke techniekjes kun je toch met die thinlits. Ik moet ze nog gebruiken, thanks voor de inspiratie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes die hello sunshine is mijn favotiet. Gr Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat gaaf zeg die regenboogkleuren!!! leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, drie kaartjes, ze zijn allemaal geweldig leuk! En leuk die techniek, zal eens gaan neuzen bij Sannie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze set vind ik prachtig en met die woord dies erbij een prachtige combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Erna! Geweldig idee met die regenboog! Die ga ik vast en zeker een keer case-en! SUper!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn allemaal mooi Erna!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie voorbeelden. Deze set staat ook op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten, Erna! Vooral de regenboog kaart.....
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk Erna, zo gevarieerd en vooral die bovenste, prachtige kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat leuk om te zien dat je het op zoveel manier kunt gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer helemaal leuk Erna! Wat een werk voor je tweede en vooral derde kaartje, deze tekst thinlits zijn ook bij mij favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erna, prachtige kaarten, weer ideetjes opgedaan. de set ligt hier al te wachten.
    t was moeilijk kiezen met welke te beginnen, zo veel moois in de nieuwe catalogus.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk al die verschillende kaarten, vind de gestapelde tekst te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaarten zijn dit, zo gaaf! Ik heb die set ok, maar vandaag heb ik de ballonnen gebruikt, ook al zo tof!
    Gezellige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt hele leuke kaartjes gemaakt. Die thinlits staan hoog op mijn wishlist. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt hele leuke kaarten zijn het weer geworden Erna groetjes van mij ik ga eventjes bloghoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg leuke kaartjes hoor! Ik denk dat ik nog wel eens je ideetjes zal gebruiken.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gave kaartjes Erna. Leuk dat je me herinnert aan een techniek die ik lang niet gedaan heb, die ga ik zeker weer eens uitvoeren. Dank je voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow wat een gave kaartjes. Vooral de onderste met de verschillende lagen, vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, wat een super gave kaartjes!!! Erg leuk vind ik ook die regenboog kaart! Die techniek is echt gaaf, ga ik zeker onthouden!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gave kaartjes Erna, Wat is die onderste bijzonder om het op elkaar te plakken, daar wordt het heel anders van. Leuk om gisteren even langs te komen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave kaartjes Erna! Lekker bezig geweest.
    Die overloop op de onderste kaart is echt gaaf en de middelste met regenboog yummie!
    Leuk, leuk, leukie!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaartjes! Leuk die verschillende technieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik sluit me aan bij alle voorgaande replies...errug leuke kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Erg gave kaartjes! Love them!

    Groetjes,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super kaartjes Erna en zeker de laatste 2 technieken vind ik gaaf. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kaartjes, bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een super kaartjes, Erna. Die regenboog kaarten en natuurlijk de laatste zijn favoriet. Ik vind het een eer om geCASEd te worden. Thanks. :)

    groetjes
    Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!